بررسی مشتریان شما
دسته بندی :

بررسی مشتریان شما

من رموز اصلی موفقیت را نمی دانم اما می دانم كليد شکست این است كه همه را از خود راضی نگه داری!نمی دانم آیا شما تا به حال مشتریانی داشتيد كه همواره مشكل زا و اعصاب خرد كن هستند شايد آنها در پرداخت صورتحسابهايشان همواره دير می کنند و یا تا هنگامیکه به آنها گوشزد نکنید آن را نپردازند و یا شايد این موارد نباشد و شما و مشتریتان از نظر شخصیتی دو شخصیت متفاوت باشید که نمی توانند با کنار بیایند و یا آنها توقع زیادی از شما داشته باشند و دوست داشته باشند هر آنچه طلب می کنند در اولین فرصت توسط شما فراهم شود.

اما بهتر است بدانید هر نوع موقعیت و فرصتی برای ارتباط با مشتریانتان در حقیقت صدای ضعیفی است که گاهی شما نمی توانید آن را بشنوید و حتی ممکن است صداهای بلندتر را نیز تحت شعاع قرار دهد و آن صدا شبیه به صدایی مانند این جمله است” هی من یک فرصت مناسب هستم منو از دست نده”.

اما جالب تر آنست که شما باید یاد بگیرید کی و به کدام یک از مشتریانتان بگویید “نه”، البته این نه گفتن شما باید قبل از تحلیل رفتن انرژی درونی شما باشد. این مطلب یکی ازکلیدهای اصلي بررسی مشتریان شما و یافتن مشتریان ایده آل است كه شما باید بدانید مشتری مطلوب کیست و کدام نیست؟

….

برای مشاهده ادامه مطالب لازم است ابتدا عضو سایت شوید و فایل کامل مطالب را دانلود نمایید

محتوا محدود شده است.

این قسمت از مطالب فقط برای اعضا قابل دسترس است. لطفا جهت مشاهده وارد() شوید و یا ثبت نام(Register) کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *